Lid worden

Als je op zoek bent naar een volleybalvereniging in Utrecht, kun je je interesse in onze vereniging kenbaar maken via het interesseformulier. Het is een beetje afhankelijk van je ervaring en niveau, maar we kunnen helaas niet iedereen een plaats binnen de vereniging aanbieden. Wanneer er ruimte is, zal de Technische Commissie contact met je opnemen. Het spreekt voor zich dat dit doorgaans rond het eind van de competitie of het begin van het seizoen aan de orde is.
Wanneer je enkele keren hebt meegetraind en het van beide kanten bevalt, ontvang je van de TC een aanmeldingsformulier, met het verzoek dat zo snel mogelijk in te vullen en terug te sturen. Het bestuur regelt vervolgens je aanmelding bij de Nevobo.

Contributie

De contributie voor het seizoen 2023-2024 bedraagt € 275. Dit is inclusief het gebruik van het wedstrijdshirt, dat eigendom blijft van de vereniging. In principe wordt de contributie door middel van automatische incasso afgeschreven van je bankrekening, waarbij je de keuze hebt om dit in een of twee termijnen te laten doen. In de contributie zijn onder andere het lidmaatschap van de Nevobo, de inschrijving voor de competitie en de kosten voor trainingen en wedstrijden opgenomen. Jaarlijks wordt op de ALV in september de contributie opnieuw vastgesteld voor het dan startende seizoen.

Langdurig afwezig

Ben je geblesseerd, zwanger, ga je op reis, of ben je om een andere reden voor langere tijd niet in staat om te trainen en wedstrijden te spelen? Dan kun je je lidmaatschap op langdurig afwezig zetten. Dit doe je via een mail aan de secretaris én TC. Let op: dit kan niet met terugwerkende kracht.

Langdurig afwezig zijn betekent dat je na je afwezigheid gegarandeerd een plek hebt bij VV Switch.

Voortijdig afmelden

Ga je halverwege het seizoen de club verlaten? Dan kun je je afmelden via een mail aan de secretaris én aan de TC. Let op: dit kan niet met terugwerkende kracht.

Je kunt aanspraak maken op restitutie van een deel van de contributie. Je kunt voor een kwartaal of maximaal een half jaar de contributie terugkrijgen.

Afmelden einde seizoen

Zonder tegenbericht wordt het lidmaatschap automatisch met een jaar verlengd. Ga je de club verlaten? Dan kun je je afmelden via een mail aan de secretaris én aan de TC. Let op: dit kan niet met terugwerkende kracht.

Bij afmeldingen later dan 1 juli wordt een half jaar contributie in rekening gebracht.

Smoelenboek en persoonlijke gegevens

Op de website vind je het online smoelenboek waarin de contactgegevens van alle leden zijn opgenomen. Dit smoelenboek is alleen beschikbaar voor leden, die daarom eerst moeten inloggen op de site. Als je verhuist, of je contactgegevens veranderen vragen we je om dat door te geven via de website. Dat kan rechtstreeks, via deze link. De secretaris zal er voor zorgen dat, als dat nodig is, de Nevobo op de hoogte gesteld wordt.