Switch is een volleybalvereniging in Utrecht waar het goed toeven is. Gezelligheid, saamhorigheid, ontspanning en sportieve prestatie op je eigen niveau gaan bij ons hand in hand. Bij Switch kom je mensen van alle leeftijden tegen. Twintigers, maar zeker ook vijftigers. Switch heeft op dit moment 5 herenteams en 7 damesteams. Bij Switch hebben we geen jeugdleden. Er wordt gespeeld van de 3e klasse tot en met de derde divisie. Onze vereniging is opgericht in 1950 onder de naam S.S.V.U. (Spoorweg Sport Vereniging Utrecht). In 1980 is de vereniging los komen te staan van de spoorwegen en is zij verder gegaan onder de naam Switch.

Wij trainen op de maandagavonden in de Sporthal Nieuw Welgelegen, vlakbij de Jaarbeurs. Er wordt in 2 groepen/rondes getraind: De “vroege” teams trainen van 19.30 uur tot 21.00 uur en de “late” teams trainen van 21.00 uur tot 22.30 uur. In Sporthal Nieuw Welgelegen spelen we ook onze thuiswedstrijden. Deze zijn op de donderdagavonden, weer in twee rondes. De vroege wedstrijden zijn om 19:30 uur, de late wedstrijden om 21:30 uur.

Er is in Nieuw Welgelegen geen kantine, maar tegenover de sporthal ligt de sportkantine van de Zwaluwen. Hier staat het bier koud, zijn de bitterballen heet en is er aan gezelligheid geen gebrek.

We zien je graag terug bij Switch!