TC vv Switch

Wouter (HS 1) Lid
Yorick (HS 5) Lid
Auke (HS 5) Lid

De Technische Commissie (TC) is het aanspreekpunt voor alle technische zaken en houdt zich bezig met:

• Teamindelingen
  • Trainingsschema
  • Het actief zoeken naar en het indelen van trainers en coaches
  • Ondersteuning van trainers en coaches
  • Organiseren van trainersavonden
  • Het technisch beleid
De TC van VV Switch is compleet en aan de slag. De TC is ontzettend blij met de nieuwe aanwinsten. Vele handen maken namelijk licht werk. Dat is fijn, want er is best wat werk te verrichten. Naast contactpersoon en eindverantwoordelijke voor een team, doet de TC ook nog andere belangrijke taken. Iemand vertegenwoordigt de TC in het bestuur, iemand is verantwoordelijk voor de mails, iemand houdt de interesselijst up-to-date, iemand zorgt aan de hand van een trainersclinic voor een goed niveau bij de trainers, iemand zorgt dat de leden enquêtes in orde zijn en tot slot is er iemand die het contact onderhoudt met de CommunicaCie. Anders was deze informatie er niet eens geweest.
Wie is dan ‘iemand’?
  • Voorzitter TC: Wouter
  • Mail beheer: Auke en Yorick
  • Interesselijst beheer: Yorick
  • Trainings/trainers beheer: Jonah
  • Enquête beheer: Anna
  • Communicatie met communicaCie: Sanne
Hieronder de verdeling van de TC-leden over de teams.

Contact

Heb je een vraag over bijvoorbeeld de teamindeling, hulpmiddelen voor trainers of het trainen/coachen van een team?

Damesteams

D1 – Anna van Erp